شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ |۱ ربیع‌الثانی ۱۴۴۶ | Oct 5, 2024
زینب مقصودیان، مدیر مدرسه علمیه حضرت زینب کبری(س) هرسین

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) هرسین گفت: فرزندان ملت با انجام عملیات وعده صادق ۲، دلهای مسلمانان و خصوصا مظلومین غزه و لبنان را شاد و وحشت و ترس در دل صهیونیست های غاصب ایجاد کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، زینب مقصودیان، مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) هرسین، صبح امروز در جمع بانوان، در خصوص عملیات «طوفان الاقصی»، گفت: حزب‌الله لبنان با هدف کاهش فشار بر مقاومت غزه و سرگرم کردن ، بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی ، اقدام به انجام عملیات‌های سنگین علیه رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرد.

وی گفت: شهادت سید حسن نصرالله در حالی رخ داد که (پس از حمله اسراییل به ضاحیه ی بیروت)، سرگرم طراحی عملیات برای دفاع از مردم ضاحیه‌ی بیروت بود، همچنان که ده‌ها سال برای دفاع از مردم فلسطین تدبیر و جهاد کرده بود.

مقصودیان با بیان اینکه سیدحسن نصرالله، هر گونه توافق با رژیم صهیونی را منوط به توافق با حماس کرد، گفت: جنگ طلبان تل‌آویو از ابتدای ورود حزب‌الله به جنگ برای حمایت از مردم غزّه سعی کرد توافقی جداگانه با حزب‌الله داشته باشد.

وی گفت: اگر چه داغ فقدان سیدالشهدای مقاومت، برای جبهه حق بسیار سنگین است، اما همانگونه که رهبر انقلاب فرمودند سید مقاومت، یک شخص نبود، یک راه و یک مکتب بود و این راه همچنان ادامه خواهد یافت.

مدیر مدرسه علمیه خواهران حضرت زینب کبری(س) هرسین در پایان گفت: فرزندان ملت با انجام عملیات وعده صادق ۲، دل های مسلمانان و خصوصا مظلومین غزه و لبنان را شاد و وحشت و ترس در دل صهیونیست های غاصب ایجاد کردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha